Vår medlemsverksamhet

Huvudstadens golfklubb bedriver en gedigen och anrik medlemsverksamhet lokalt via Team Lindö, Team Lövsättra och Team Riksten. Medlemsverksamheten är bred och omfattar alla där vi har lika stort fokus på tjejer/damer och killar/herrar. Under denna bredd och klubbens paroll ”Klubben för dig som vill bli en bättre golfare” skall respektive medlem utifrån sin egen nivå erbjudas träning och aktiviteter som främjar detta syfte. Klicka nedan för att läsa mer om Team Lindö, Lövsättra eller Riksten.

Team Lindö

Ute på Lindö finns en livaktig och gedigen seniorverksamhet där man regelbundet anordnar tävlingar för både damer och herrar. Team Lindö välkomnar gärna nya och flera medlemmar att ansluta sig till seniorverksamhet på Lindö.
Välkommen till oss!

Team Lövsättra

På Lövsättra anläggningen drivs det en aktiv seniorverksamhet sedan många år där alla damer och herrar är varmt välkomna att delta. Seniorerna träffas på onsdagar för de som vill och kan för att spela golf tillsammans. Utöver det anordnas det fler händelser till exempel, vårgolf, sommargolf och höstgolf.
Välkommen!

Team Riksten

Riksten anläggningen har en aktiv medlemsverksamhet som välkomnar alla damer/tjejer och herrar/killar. Under säsongen varieras aktiviteterna med tävlingar och sällskapsspel. På Riksten är det lätt att känna sig hemma.

Välkommen till Rikstens medlemsverksamhet!

Välkommen till Lindö, Lövsättra eller Riksten

Lindö golf