Team Riksten

Här hittar du all information om medlemsverksamheten på Riksten. Team Riksten har sitt fokus på att erbjuda aktiviteter och tävlingar lokalt på Riksten. Som medlem i Huvudstadens Golfklubb ska man känna sig varmt välkommen att delta i de olika lokala aktiviteter/tävlingar som ordnas på Riksten.

Säsongsplanering

Här hittar du information om klubbtävlingarna som anordnas av Team Riksten.

Medlemsgolfen

Här hittar du information om medlemsgolfens onsdagstävlingar. Alla medlemmar är välkomna att spela.

Damgolfen

Här hittar du information om damgolfen på måndagar och alla damer och flickjuniorer är välkomna att delta.

Seniorgolfen

Här hittar du information om seniorgolfen på tisdagar. Alla seniorer är välkomna att delta.

Kontakta Team Riksten.

Har du en fråga kring seniorverksamheten på Riksten är du varmt välkommen att kontakta oss. Alla anmälningar till tävlingar sker på mingolf.se. Alla damer/tjejer och herrar/killar är välkomna.

Kontaktperson Team Riksten
Vakant