Team Lindö

Ute på Lindö finns en livaktig och gedigen seniorverksamhet där man regelbundet anordnar tävlingar för både damer och herrar. Team Lindö välkomnar gärna nya och flera medlemmar att ansluta sig till seniorverksamhet på Lindö. Välkommen till oss!

Bred golfverksamhet där alla är välkomna

Damer

Team Lindö Damer riktar sig till kvinnliga medlemmar som är 22 år eller äldre och som vill spela olika former av golftävlingar på tisdagar företrädesvis på Lindöanläggningen.

Herrar

Team Lindö Herrar riktar sig till manliga medlemmar som är 22 år eller äldre och som vill spela olika former av golftävlingar på torsdagar på Lindöanläggningen.

Tävlingar

Utöver tisdags- och torsdagstävlingarna anordnar team Lindö ett antal lagtävlingar under 2024 ute på Lindö.

Kontakta Team Lindö

Har du en fråga kring seniorverksamheten på Lindö är du varmt välkommen att kontakta oss.
Du som vill delta anmäler ditt intresse enligt kontakt nedan:

Torbjörn Jansson
torbjorn.jansson@huvudstadensgolfklubb.se