Supporterklubben

Att vara Supporter och sponsor till Huvudstadens Golfklubb innebär att man stöder klubbens idrotts- och juniorsatsning och ger klubbens juniorer bästa förutsättningar att utvecklas inom golf som sin valda idrott.
Klubben satsar medvetet på bredden och alla juniorer är välkomna att träna med klubben samtidigt som vi med Supporterklubben vill ge de juniorer som vill satsa att lyckas i en tuff individuell sport.
Supporterklubben skall därmed i första hand prioritera på att ge de juniorer som tillhör kategorin ”Talang, Utveckling & Elit” ett extra stöd, extra träning (tränare + bollar), mentalt stöd och möjlighet att välja rätt tävlingar som för att fostra dem som spelare

Detta får du som sponsor

1. En känsla av samhörighet med klubben och vetskap om att du stöttar en god sak.

2. Löpande information om hur det går med klubbens juniorsatsning och redovisning av vilka framgångar som görs.

3. Synlighet som Supporter på klubbens webbsida.

4. Du får framför allt delta i Supportermästerskapen som arrangeras årligen. Som supporter lottas du in i en boll med någon av klubbens lovande juniorspelare för en trevlig tävlingsrunda tillsammans. En deltagare/privat medlem och 2 deltagare/företag.

5. En plats (privat) och 2 platser (företag) på middagen och minglet efter Supportermästerskapet.

6. Möjlighet att bidra med priser till prisbordet.

Kostnad/år
    - Privatperson    750kr/år
    - Företag            2500kr/år (exkl moms)

Anmälan: Sker via formuläret nedan och swish till 123 206 14 55 (Ange Namn/Företag)