Välkommen till Juniorverksamheten på Lindö

JUNIORTRÄNING 2024 PÅ HUVUDSTADENS GK

Alla juniorer välkomnas till träning på Huvudstadens Golfklubb!

Vi på Huvudstadens Golfklubb inbjuder alla juniorer att träna med oss, oavsett om de redan är medlemmar eller inte. Vi ser fram emot att träna och utvecklas tillsammans oavsett vilken kunskapsnivå du har inom golfen.

För att säkerställa att träningen är anpassad efter varje juniors behov och kunskapsnivå delar vi in gruppen utifrån ålder och erfarenhet. Vår målsättning är att skapa en givande och rolig miljö där alla juniorer kan trivas och utvecklas i sin golfskapelse.

Välkommen att träna med oss på Huvudstadens Golfklubb och ta del av en inspirerande golfupplevelse!

Träningsdetaljer:

• Max 10 deltagare per tränare så att alla får ordentligt med tid och uppmärksamhet

• Varje träningsgrupp leds av en PGA-utbildad tränare

• Välj mellan olika pass beroende på dag/tid

• Termin 1 : v.16 till v.24

• Termin 2 : v34 till v.41

Träna 1 vardag i veckan

2 000 SEK

Träna 1 Helg i veckan

2 500 SEK

Träna 1 Helg + 1 vardag

3 600 SEK

Medlemsskap & spelrätt som junior

Samtliga av Golfstars medlemskap går att teckna som junior 0-21 och 0-18 samt Play Knatte som omfattar spelare mellan 0-12 år. Klicka på Se alla medlemskap för att se alla medlemskap inom Junior och Senior.

495 SEK

Play Knatte (0-12 år)

Tecknar du ett Play Knatte medlemskap spelar inte fritt men du erhåller 75 % rabatt på ordinarie greenfee på samtliga av GolfStars banor. Det är inget krav på spelrättsaktie, ingen inträdesavgift och du får full tillgång till klubbens junioraktiviteter.

495 - 5500 SEK

Se alla junior-medlemskap

Nedan kan du se alla golfstar medlemskap som finns tillgängliga för juniorer. Den lägsta kostnaden har Play Knatte och den högsta kostnader har Play All Large (Junior) där du får spela på samtliga Golfstars anläggningar och mest starttider.

Kontakta oss

Har du en fråga kring juniorverksamheten i allmänhet eller på någon av våra anläggningar i Riksten eller Lindö är du varmt välkommen till någon av våra ansvariga.

För frågor om juniorverksamheten kontakta
Tommy Jörgensen
tommy.jorgensen@huvudstadensgolfklubb.se