Kallelse Höstårsmöte 2023

Kära medlemmar,

Nu är det dags för Höstårsmöte i Huvudstadens golfklubb, som vi i år kör på Amaranten. Det kommer att äga rum den 6 december klockan 18:30. Vi öppnar dörrarna från 18:00 och erbjuder mackor och kaffe för de som vill mingla innan mötet startar.

På denna möteskväll kommer som vanligt följa våra stadgarna och fokus däri ligger på:

• Verksamhetsplan och budget för 2024: Vi kommer att presentera och diskutera våra planer för nästa år och föreslå den budget som kommer att stödja våra ambitioner.

• Förnyelse av styrelsen och valberedning: Vi kommer att välja nya ledamöter till styrelsen för att fortsätta att leda och utveckla klubben.

Vi från styrelsen kommer lyfta en proposition om en förändring av stadgarna, det kommer krävas två årsmöten för att genomföra den.

• Förändring av mötesfrekvens: En proposition kommer att diskuteras som rör övergången från två årsmöten per år till ett enda årsmöte.

Alla nödvändiga dokument kommer att vara tillgängliga på klubbens hemsida, Länk, senast en vecka innan mötet, propositionen tre veckor innan. Detta ger er möjlighet att förbereda er och vara redo för en konstruktiv diskussion.

Vi ser fram emot att träffa er alla och tillsammans forma framtiden för Huvudstadens golfklubb. Er närvaro och deltagande är av största vikt.

Datum: 6 december
Tid: 18:30 (Macka och kaffe från 18:00)
Plats: Clarion Hotell Amaranten
Anmälan: Senast 29/11 via följande länk