Kallelse Vårårsmöte 2024

Kära medlemmar,

Nu är det dags för vårårsmöte i Huvudstadens Golfklubb. Mötet äger rum på Clarion Hotell Amaranten den 25:e april klockan 18:15. Vi öppnar dörrarna 17:30 och erbjuder wrap och kaffe eller te för de som vill mingla innan mötet startar.

Vi kommer att följa föredragningslistan och fokus däri ligger på:
- Verksamhetsberättelse 2023
- Proposition 2023
- Förvaltningsberättelse 2023
- Revisionsberättelse 2023

Styrelsen lyfte en proposition om en förändring av stadgarna på höstårsmötet 2023. Förslaget avsåg ändring av mötesfrekvens till ett årsmöte per år istället för 2 årsmöten per år. Förslaget godkändes. Detta möte är det andra mötet för att genomföra förändringen och från och med 2025 kommer vi att hålla ett årsmöte per år.

Alla nödvändiga dokument kommer att vara tillgängliga på klubbens hemsida
Länk senast en vecka innan mötet. Detta ger er möjlighet att förbereda er och vara redo för en konstruktiv dialog.

Vi ser fram emot att träffa er alla och tillsammans forma framtiden för Huvudstadens Golfklubb.
Er närvaro och deltagande är av största vikt.

Datum: 25:e april
Tid: 18:15 (Wrap och kaffe/te från 17:30)
Plats: Clarion Hotell Amaranten
Anmälan: Senast 18/4 via följande länk
Observera att anmälan är bindande!

Med vänliga hälsningar,
Styrelsen i Huvudstadens Golfklubb