Ny Styrelse och Klubbordförande

På höstårsmötet valdes en ny styrelse, men vi vill börja med att tacka Åke Pihlanen för ett fantastiskt jobb som klubbordförande. Åke har varit med och byggt upp den organisation och klubb som vi nu har. Alltid lika entusiastisk, skapa klubbkänsla och en teamkänsla i Styrelsen. Vi hoppas Åka vill fortsätta som en aktiv resurs även i framtiden. Sedan tackar vi även Julius Nordmark för bidraget runt kommunikation i styrelsen.

I och med att Åke lämnar ordförandeskapet så tar jag, Hans Nordin, över stafettpinnen det kommande året. Jag har varit medlem i klubben sedan 2008, spelat golf i över 40 år, varit aktiv i juniorverksamheten och nu senast i styrelsen som junioransvarig. Vi i styrelsen kommer att fortsätta jobba vidare med den treårsplan som vi nu satt på höstårsmötet. Med mig i styrelsen har jag Jane Svensk, Berndt Lundberg, Tor Sjöberg, Jacqueline Palmer, Mats Karlsson och Tommy Jörgensen.

Vi passar på att önska,

God Jul och Gott Nytt Golfår 2023!

/Styrelsen

Föregående

Golfens SM-vecka

Nästa

Lindö restaurang åter öppen!