Team Lindö Herrar

Alla herrar som är över 22 år och medlemmar i Huvudstadens Golfklubb är välkomna att delta i Lindö Herrs tävlingar på Lindö-anläggningen. Vi spelar på torsdagsförmiddagarna (normalt första start från 08:30) och har en start sen eftermiddag för T- och E-tävlingarna. Spelet sker på Lindös olika banor. Spelprogrammet finns här bredvid. Huvudtävlingen är Order-of-Merit T-tävlingen som består av 10 torsdagstävlingar (på Dalbanan) där de fem bästa netto-scorerna räknas. På Ängsbanan spelar vi också en running eclectic vid fyra tillfällen. Dessutom genomför vi en matchspelturnering. Vi har sedan många år också ett utbyte med Ålands GK med en hemmamatch i början av juli och en bortamatch i början av september samt ett utbyte med Waxholms GK. Säsongsavgiften är 350 kronor. Tävlingsavgiften är 40 kr per tävling och betalas vid anmälan. Alla anmälningar till tävlingar sker på mingolf.se. och ska göras senast 7 dagar före tävling.

Kontakta oss!

Om du vill komma med eller vill veta mer, hör av dig till:

Torbjörn Jansson
Torbjorn.jansson@huvudstadensgolfklubb.se