Huvudstadens Golfklubb är 8 störst i Sverige.

Svenska Golfförbundet har nu sammanställt sin slutrapport för golfen i Sverige under 2021. Som flera vet har antalet medlemmar ökat generellt sätt i Sverige under både 2020 och 2021 och idag finns det 522 540 aktiva golfare i Sverige.

Något som vi på Huvudstadens Golfklubb tycker är extra roligt är att klubben nu är Sveriges 8e största golfklubb med cirka 4575 medlemmar.

Vi vill med detta rikta ett stort tack till alla trogna medlemmar som varit en del av klubben under längre tid och varmt välkommet till alla de nya medlemmar som gick med i klubben under 2021.

Nu blickar vi framåt och hoppas på samma fantastiska utveckling under 2022 med fokus på inte bara växa utan framförallt göra er till bättre golfare.

Föregående

Välkommen på kostnadsfri föreläsning med Jenny Hagman.

Nästa

Juniorträning, gruppträning och info från shopen.