Öppet hus på Lindö 7 maj

Varmt välkommen till oss ute på Lindö i Vallentuna för att prova-på golf och få information om vår verksamhet och vad klubben erbjuder medlemmar i Huvudstadens Golfklubb.

Alla är välkomna och vi har prova-på aktiviteter för både juniorer och vuxna.

Plats: Lindövägen 1 i Vallentuna
Tid: Kl. 10.00-13.00

AKTIVITETER

• Prova på att chippa, putta eller varför inte slå en drive på rangen under ledning av vår Pro Dennis och hans kollegor.

• Speciella prova-på stationer uppställda för yngre juniorer.

• Möt klubbens junior ansvariga som informerar om klubbens juniorverksamhet.

• Juniorerna får åka golfbil och måla varsin golfboll. Korvgrillning och fika.

• Klubbens representanter berättar vad vi kan erbjuda dig som är ny inom golfen eller dig som söker en klubb som erbjuder en aktiv tävlingsverksamhet.

• Möt Team Lindö som berättar om sin livaktiga seniorverksamhet som löpande anordnar trevliga aktiviteter, tävlingar och sällskaps- spel för både damer och herrar.

• Tjejsektionen är på plats och informerar om vad vi erbjuder tjejer som söker en klubb med fokus på gemenskap, nya kompisar och sociala aktiviteter kopplade till golfen.

Välkomna till en kul dag på klubben !

Föregående

Tävlingsledarkurs